13 Temmuz 2011 Çarşamba

Başlık bulamadım altı oku :)

Selam, bana Lauren diyebilirsiniz. Adım Lauren değil. Sadece bu ismi çok seviyorum. Herneyse ben bu bloğu düşüncelerimi yazarak kullanacağım. Yaşadığım günü yazacağım. İlginç olayları falan. Anlattığım olaylardaki kişilerin takma adları olacak. Bunlar yemek isimleri, fen dersindeki hücreler, zamir, sıfat ve benzeri şeyler olabilir. Nedeni ise gizlilik ki bunu dünyanın en gerizekalı insanı bile anlayabilir. Sonraa kombin paylaşabilirim. Modayla ilgili şeyler. Teknoloji falan felan.
 Şimdi, gelelim bu bloğun yazarı olan bana,
Ben, 13 yaşımdayım. Moda'ya ve müzikle ilgili olan herşeye bayılıyorum. Ah tabi ki dedikodu yapmayı da öyle. Ama aşırıya kaçmadan ve yalan haber uydurmadan. Her rengi severim. Favori ünlülerim, Eminem, Christina Aguilera, Plastiscines, Emma Stone, Avril Lavige falan. Her neyse bir sorunuz olursa,

mcrichdude@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder